Jerguš Holéczy

Jerguš Holéczy

Marketingový expert na budovanie značky
Podpis odborníka
Kto je
Jerguš Holéczy
?

Viedol tímy a úspešné marketingové kampane takých veľkých značiek akými sú Nike, ProCare, Möbelix, či TMR = Tatry Mountain Resorts. Dlhoročný marketingový profesionál, zakladateľ marketingovej agentúry BIZ_house a tvorca obľúbeného podcastu JERGY talks. Jeho videá sú plné konkrétnych strategických tipov a praktických príkladov z oblasti marketingu, ktoré Vám pomôžu vybudovať Vašu značku.

Cieľom života je byť šťastný

Najnovšie vysielania odborníka

Teraz LIVE
52
min.
27.1.2023
6:30
#431 Ranná nakopávačka PIATOK 27. 1. 2023

Ako realizovať svoje nápady a ciele

Ranná nakopávačka
Teraz LIVE
59
min.
20.1.2023
20:00
#16 Život na MAXIMUM

Ako sa nezľaknúť vlastných cieľov

Work-life balance
Teraz LIVE
57
min.
20.1.2023
6:30
#426 Ranná nakopávačka PIATOK 20. 1. 2023

Ranná nakopávačka

Viac o Odborníkovi

Charizmatický, flexibilný a usmievavý rodák z Bratislavy od skorého detstva miloval a aktívne hrával futbal. Práve tento šport  položil základy jeho zmyslu pre tímovosť a kolektívnu zodpovednosť. Z pozície brankára mal o všetkom prehľad a mohol koordinovať pohyb spoluhráčov. Tieto zručnosti využíva dodnes pri budovaní a riadení marketingových tímov.

Vzdelanie získal na Fakulte sociálnych a Ekonomických vied Univerzity Komenského v Bratislave. Už počas štúdií dostal  možnosť nadobudnuté vedomosti rovno aplikovať do praxe. Vďaka tomu posilnil svoj zmysel pre praktickosť. Ako sám hovorí: Nie je dôležité len vedieť. Dôležité je vedieť to použiť.

Svoju profesijnú kariéru naštartoval s PR agentúrou Seesame, v ktorej sa venoval krízovej, korporátnej a aj produktovej komunikácii. Získal skvelé skúsenosti základy pre ďalší napredovanie.

Keďže je celý život milovníkom športu, prestup do spoločnosti Nike bolo preňho prirodzeným vývojovým krokom. Počas spolupráce s populárnou značkou mal možnosť spoznávať aj ďalšie zákutia marketingu, ako je šport marketing, event marketing, či samotný brand marketing. Sám spomína na toto obdobie veľmi pozitívne a prínosné.

Dôležitou etapou na jeho ceste bola spolupráca v spoločnosti ProCare, kde dostal príležitosť rozvíjať marketingový tím, no najmä vybudovať brand/ značku. ProCare ako prvý dokázal v zdravotníctve zaviesť online platby a budovať tak e-commerce základy v novom segmente.

Ďalšou značkou, ktorú dostal do rúk a mohol meniť jej pozíciu z hľadiska vnímania spotrebiteľom bol Mobelix. Tu viedol dvadsať členný tím, ktorý mal pod palcom komplexné zastrešenie marketingu a e-commerce pre Česko a aj Slovensko.

Vášnivý športovec, milovník humoru, dlhoročný marketingový profesionál, certifikovaný NLP master je zakladateľom marketingovej agentúry BIZ_house a tiež tvorca populárneho podcastu JERGYtalks.

Vo svojich vysielaniach v  Metagrame vás krok po kroku prevedie budovaním vašej úspešnej značky.